I do not own any of the images used below. All the rights belong to their respective owners .

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Βραβείο (;)

  Αγαπητέ Ρασκό ,


 Πιθανότατα μόνο εσύ θα το διαβάσεις , αλλά αφου με προσκάλεσες στο παιχνίδι , δε μπορώ παρά να σου κάνω το χατίρι.
 Λοιπόν, για να δουμε 7 πράγματα για μένα :

1.  Ειμαι τέλεια-μελαγχολική (όποιος γνωρίζει από ψυχολογία καταλαβαίνει τι λέω)
2.  Όταν αρχίσω να γελάω δε σταματάω . Οι γύρω μου γελάνε έπειτα με μένα που δεν μπορώ να σταματήσω.
3.  Αγαπημένοι μου φανταστικοί χαρακτήρες είναι ο καπελάς και ο Τσεστερ . Προφανώς και θα ταύτιζα τον εαυτό μου με την Αλίκη στο πιο τραγικό της ίσως.
4.  Πιστεύω ότι το να φιλάς κάποιον/α στο ένα μάγουλο είναι πιο αυθεντικό από το να το κάνεις σταυρωτά ή τρεις φορές όπως σε άλλες χώρες (ήμαρτον)
5. Φημίζομαι για την αφηρημάδα μου, αλλά όταν ασχολούμαι με κάτι , παρατηρώ πράγματα που άλλοι δεν βλέπουν.
6. Ποτέ δε μου άρεσε η βασιλόπιτα των Χριστουγέννων.
7α Είμαι εθισμένη σε κάθε μορφή τέχνης 7β έχω γράψει 2 μυθιστορήματα.

Και επειδή δεν έχω 15 άτομα να μοιραστώ το βραβείο , λέω να επιλέξω να το δώσω σε ένα πολυ ξεχωριστό άτομο για μένα . Μακάρι να της έδινα όλα τα βραβεία του κόσμου - ή απλώς να μπορούσα να κάνω το όνειρο της πραγματικότητα. Προς το παρόν όμως , let's have some fun, shall we ?

and the oscar goes to....playmobil 

6 σχόλια:

  1. XAXAXA!!Θα σου κάνω διαφήμιση μην ανησυχείς!!ΧΑΧΑ!!

    Το 1 και το 5 το έχω και εγώ!!ΧΑΧΑ!!

    Θέλω να διαβάσω τα μυθιστορήματα!!ΧΑΧΑΧΑ!!Και γρήγορα κιόλας!!ΧΑΧΑ!!

    Σε χαιρετώ και να περάσεις να διαβάσεις το παραμυθάκι πριν κάνεις νάνι!!ΧΑΧΑ!!

    Σε χαιρετώ!!

    ΥΓ:Τυχερό Playmobil(σε λέω έτσι για να μην σε εκθέσω μικρή ΧΑΧΑ!!) πάλι πήρες βραβείο!!ΧΑΧΑ!!Τυχερούλα,φεγγαροχτυπημένη!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aν το ενα το εχεις κι εσυ κακώς κανουμε παρέα! xD

    Ποιο παραμυθάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό δεν με αποτρέπει από το να έχω κρίσεις αισιοδοξίας!!ΧΑΧΑ!!

    Περνα από τη γειτονιά μου και θα καταλάβεις!!Περιμένω εντυπώσεις!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω έχω τα 2, 4, 5! :) Και ευχαριστώ πάάάάρα πολύ! Βραβείο για μένα είναι ότι σε έχω δίπλα μου έτσι και αλλιώς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπον, μεγαλη μου αγαπη δεν θα μπορουσες να περιγραψεις καλυτερα τον εαυτο σου σε 7 βηματα.. το ξερεις οτι το δευτερο ειναι το αγαπημενο μου. μακαρι να μπορουσα να σου δωσω τον καπελα στο πιατο σου, να τον απολαυσεις οσο θες! ( φυσικα εννοειται με την θεικη μορφη του τζονι) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανάρι ξέρω ότι το 2 είναι ενας από τους πολλους αμέτρητους λόγους που με αγαπας και με αντεχεις <3
      Μαζί με το τζόνι πάει σετ και η Ελενα Μποναμ Καρτερ έτσι;

      Διαγραφή